Quad-verseny a Szentendrei úton

Üdvözlök Mindenkit!

Kicsit később született meg ez a bejegyzés mint szerettem volna, de hát ember tervez Isten végez. Azaz mégse, vagy dehogyisnem, vagy... mindegy is egy biztos, ha nagyon akartam volna már le lett volna írva. Ami késik az nem múlik pontos.

Mielőtt belevágnék az aktuális bejegyzésbe, foglalkoztat egy kérdés amire nem találom a választ. Ez egy olyan jelenség amely egyre jobban terjed, szinte már-már divattá vált... Eleinte a fiatalabb korosztály művelte. Aztán átvették a középkorúak. Végül mindenki. És én érthetetlenül állok a jelenség előtt. Szóval, miért van az hogy az autóm öt személyes, van négy ajtaja és amikor be akar szállni három ember, egy oldalon, egy ajtón keresztül gyömöszölik be magukat a kocsiba a hátsó ülésre??? Rugdossák egymást, (engem is az első ülésben) taposnak az ülésen, egymás lábán, összegbajodnak a végtagjaik és sokszor olyan csoportképet alkotnak hátul mint az éppen eleső Szovjet katonák a II. világháborúban. Kérem ha valaki tud, kommentben segítsen eligazodni ebben a felgyorsult világunkban. Köszönöm. 

A quad-verseny!

11312325_759319037509839_601094553_n.jpg

Gyönyörű nyári éjszaka volt és azt hiszem csütörtök. Száraz kellemes idő, ideális az autókázáshoz. Viszem az utasomat Békásmegyerre. Jót beszélgetünk útközben az utakon szinte senki. Amikor Aquincum magasságába érünk észreveszek a távolban halványan pislákoló fényeket. Odaérvén konstatáltuk hogy egy quad. Azaz nem is egy. Nem tulajdonítottunk különösebb figyelmet az esetnek hisz mindketten láttunk már ilyen járművet. Kirakván az utasomat elindulok visszafelé a városba gondoltam majd megnézem őket. Odaérve és félrehúzódva több dolgon is megakadt a szemem.

Azon hogy quadok közlekednek egy főúton már meg sem lepődik az ember fia. Azon sem hogy versenyeznek. A bukósisak hiánya is amolyan mellékes dolognak tűnik. Viszont hogy a pilóták egyike sem volt több 14 évesnél már elgondolkodtatásra késztetett. Aki ismeri a Szentendrei út szakaszát Aquincum magasságában azt tudja, hogy ott 3 sáv van és elég jó az útburkolat is. Magyar viszonylatban meg pláne. És a skacok ott versenyeztek. Sokszor a forgalommal szemben. PÉNZÉRT! Fogadásokat kötöttek. Nem kis pályáztak. Látszott rajtuk, hogy nem először ülik meg a vasakat. Honnan tudom mindezt? Váltottam velük pár szót.

Tudom sokat változott a világ az én tinédzser koromhoz képest. Magam is eléggé fel tudtam venni a jelen kor ritmusát, mégis egyfolytában azon gondolkodtam mennyire máshogy szasszerolta el az én korosztályom az időt 14 éves kora környékén. Edzés, bicajozás, esténként narrátoros videó kazettán Rambo nézés ilyenek. Szóval más világ van most na. 

Hát röviden ennyi az a történet.

Ha nem olvastad az előző bejegyzést, azt itt megteheted: zsiraf_az_esoben

Legközelebb meg a Vámpírhívő bejegyzéssel jelentkezem.

 

Szép napot!

Petrucco